El proper divendres 12 de desembre arriba la 2a xerrada Nits a l'Àtic, a les 20.30 hores al casal d'Amposta. Es parlarà sobre "Art i dissent a la xarxa" a càrrec del reputat artista i videojoquei ampostí Jaume Vidal
Les noves tecnologies mantenen un estat de dependència constant amb el món de l'art i el disseny. Aspectes com usabilitat, l'interactivitat i el reclam publicitari són originats des d'una visió artística. Així com també la xarxa aporta noves eines per al procés creatiu d'artistes i dissenyadors. Una visió panòramica del passat i del present d'aquest lligam ens orientarà a trobar recursos teòrics, tècnics, gràfics; a promocionar-se mitjançant la xarxa o a plantejar-se la xarxa com un espai expositiu.
El passat 21 de novembre va iniciar-se a Amposta el 3r cicle Nits a l'Àtic, de xerrades mensuals sobre tecnologies de la informació i la comunicació. El cicle va ser inaugurat per Montse Perelló, cap territorial de Joventut (en substitució d'Àdam Tomàs, director territorial d'Acció Social i Ciutadania, qui va excusar la seva abscència), fent un especial incís en la importància de les noves tecnologies i el paper dels joves en els canvis socials. Va seguir una xerrada sobre contractació i seguretat per internet, impartida per Marc Ferreres, Tècnic i Inspector de Consum del Consell Comarcal del Montsià. En total, van participar-hi 20 persones presencialment i 15 per internet.